У межах співробітництва НПУ імені М.П. Драгоманова та Вищої лінгвістичної школи у м. Ченстохова (Польща) Факультет соціально-психологічних наук та управління та Вища школа провели конференцію «Впровадження магістерських програм: від традицій до інновацій» (17-20 січня 2017 р.), на якій обговорювалися питання підготовки і функціонування магістерських програм контекстуального навчання як однієї з найбільш продуктивних форм у сучасних умовах вимоги ефективної адаптації навчального процесу до потреб соціального розвитку суспільств.
Декан Факультету Володимир Євтух наголосив на важливості міжнародної співпраці у досягненні цієї мети, зокрема ролі дистанційного навчання, про що, до речі, напередодні йшла мова на засіданні ректорату НПУ імені М.П.Драгоманова. Професор Алла Ярошенко, за ініціативи котрої поспіль кількох років успішно працює програма «подвійного диплома», визначила основні напрямки поглиблення взаємодії двох навчальних закладів саме у царині педагогіки.
Велику зацікавленість у української сторони викликав виступ керівника Вищої лінгвістичної школи (ВЛШ) Ярослава Копери, у якому він наголосив на тому, що завдяки дистанційному навчанню ВЛШ вдалося не лише зберегти контингент студентів, але і збільшити кількість бажаючих навчатися у цій школі і поширити географію надання освітніх послуг, зокрема, на африканські країни. Про конкретні кроки розвитку співробітництва між двома вузами вела мову ректор ВЛШ доктор Едіта Садовська.
Надзвичайно цікаву презентацію представила директорка інноваційних програм ВЛШ, у якій наголошувалося на виявленні інтересу на початковій стадії до навчання за обраною студентами спеціальністю і на визначенні спільно викладачів та студентів платформи, стратегій та технологій навчання.
Фаховість професорів Людмили Савенкової (вона вела мову про інформаційно-ресурсне забезпечення дистанційно організованого навчального процесу), Оксани Патинок (її виступ був присвячений мовно-психологічним проблемам за умов дистанційного навчання) та інших учасників конференції з української сторони, як і усіх тих, хто мав виступи, дозволили розгорнути професійну дискусію.
Сторони домовилися про публікацію матеріалів у польському виданні.